Θεσσαλονίκη: 19χρονος μετέτρεψε το ΙΧ του σε… αεροπλάνο – Έτρεχε με 195 χλμ/ώρα!
Ένας 19χρονος με… βαρύ πόδι στο γκάζι συνελήφθη τα ξημερώματα της Δευτέρας 22/6. Ο νεαρός οδηγός εντοπίστηκε να οδηγεί το ΙΧ αυτοκίνητό του με 195 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών.
Οδηγούσε, δηλαδή, με υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπτό όριο, το οποίο στο συγκεκριμένο σημείο είναι μόλις τα 90 χλμ/ώρα και γι’ αυτό ακινητοποιήθηκε, συνελήφθη και θα βρεθεί αντιμέτωπος με τις προβλεπόμενες από το νόμο κυρώσεις.

