ΘέμαΤοπικά

Θ. Δημητριάδης: Θέλουμε να είμαστε η φωνή των επαγγελματιών

Ο Σύλλογος Καταστηματαρχών Σίνδου έχει καταφέρει να έχει έντονη παρουσία και αποτύπωμα στην τοπική κοινωνία και αυτό δεν ήταν καθόλου εύκολο. Αφενός η πανδημία του κορονοϊού, αφετέρου τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από τις επιπτώσεις αυτού έκαναν πολύ δύσκολο το έργο των μελών του. Όμως με ενέργειες που χειροκροτήθηκαν από ολόκληρη την Ελλάδα και κοινωνική συνεισφορά φαίνεται ότι κέρδισαν το στοίχημα της πρώτης περιόδου. Ο πρόεδρος κ. Θοδωρής Δημητριάδης μιλάει στην DELTA press για όλα όσα έχουν περάσει μέχρι τώρα και φυσικά για όσα θα έρθουν.

  • Ο Σύλλογος μετρά περισσότερο από δύο  χρόνια λειτουργίας, πόσο δύσκολη ήταν η δημιουργία και τα πρώτα βήματα;

Από επαγγελματίες της εστίασης ξεκίνησαν όλα. Ο σύλλογος ως ιδέα προέκυψε από ένα πρόβλημα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε όλοι οι επαγγελματίες και όχι μόνο όσοι είμαστε στη Σίνδο, και είχε να κάνει με τα πνευματικά δικαιώματα. Με αφορμή λοιπόν αυτό το θέμα έγινε η πρώτη συνάντηση και ακολούθησαν οι απαραίτητες συναντήσεις με εταιρίες πνευματικών δικαιωμάτων που έφεραν πολύ θετικά αποτελέσματα για τους επαγγελματίες της Σίνδου καθώς έγινε εφικτή η μείωση του κόστους των αδειών. Έτσι είδαμε εμπράκτως ότι η ισχύς είναι εν τη ενώσει και προχωρήσαμε στην δημιουργία ενός εμπορικού συλλόγου βάζοντας όλους τους κλάδους μέσα και όλες τις δραστηριότητες. Βέβαια την ώρα που σχεδιάζαμε τα πρώτα μας βήματα βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη κατάσταση αυτή της πανδημίας του κορονοϊού. Εκεί όμως και εμείς επιμείναμε στο πλάνο μας, δεν το βάλαμε κάτω και ο σύλλογος προσάρμοσε τις δράσεις και πήρε πρωτοβουλίες με σκοπό να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της κατάστασης. Έτσι προέκυψε η δράση «μαγειρεύοντας για τους ήρωες» τα δωρεάν rapid τεστ σε συνεργασία με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο, ενώ παράλληλα ενημερώναμε άμεσα τα μέλη μας για μέτρα και συστάσεις μέσω μιας πλατφόρμας που δημιουργήσαμε. Επίσης πήραμε μέρος σε πολλές τηλεδιασκέψεις με πολιτικούς και τοπικούς φορείς με γνώμονα πάντα τα συμφέροντα των μελών μας. Χαρακτηριστικά αναφέρω την υπόθεση του αποτεφρωτηρίου στα όρια του οικισμού της Σίνδου όπου άμεσα και ξεκάθαρα ο Σύλλογος πήρε θέση δείχνοντας την διάθεση της συνεισφοράς σε θέματα που επηρεάζουν γενικότερα τον τόπο μας. Φυσικά μόλις οι συνθήκες το επέτρεψαν πραγματοποιήσαμε τις εκλογές μας και η πολύ μεγάλη συμμετοχή μας δίνει την δύναμη να κάνουμε ακόμα περισσότερα.

  • Ποιος είναι πλέον ο στόχος του Συλλόγου μετά το πρώτο διάστημα της δημιουργίας του;

Ο στόχος μας είναι να εξυπηρετούμε τις ανάγκες των μελών μας. Έχουμε όλοι τα ίδια προβλήματα και θέλουμε να είμαστε η φωνή των επαγγελματιών. Μια φωνή που αριθμεί 265 επαγγελματίες. Σήμερα που έχουμε δημιουργήσει και τα γραφεία μας, είναι ακόμα πιο εύκολο να βρισκόμαστε και να σχεδιάζουμε και να αντιμετωπίζουμε όποιο πρόβλημα έχουν τα μέλη μας.

  • Ποια είναι τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες και καταστηματάρχες στην Σίνδο και πόσο διαφορετικά είναι τα προβλήματα στα υπόλοιπα δημοτικά διαμερίσματα του δήμου Δέλτα;

Θα έλεγα ότι έχουμε μια πληρέστατη αγορά που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την αγορά της Θεσσαλονίκης, μια αγορά με οικογενειακές επιχειρήσεις πολλών ετών που δείχνει και την αξιοπιστία όλων μας, μια αγορά με καταστήματα σε όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Μάλιστα δεν σας κρύβω ότι πολλές φορές μας κάνει εντύπωση ότι βλέπουμε ανθρώπους από άλλες περιοχές να έρχονται στην Σίνδο να κάνουν τις αγορές τους. Βέβαια θα πρέπει να τονίσω ότι σε αυτή την εικόνα τον παλμό τον δίνει η εστίαση με 32 μαγαζιά τα οποία παρέχουν όλες τις επιλογές στην γαστρονομία και με επισκέπτες από όλες τις περιοχές της Μακεδονίας. Δυστυχώς όμως δεν λείπουν τα προβλήματα που αγγίζουν όλους τους επαγγελματίες και ειδικά το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει ανυπέρβλητα και έχουν να κάνουν με το ενεργειακό κόστος, την απίστευτη ακρίβεια στις πρώτες ύλες την έλλειψη προσωπικού κτλ.  

  • Ποιες ενέργειες ετοιμάζει ο Σύλλογος για να τονώσει την τοπική αγορά;

Τώρα που μπορούμε λόγω και της ύφεσης της πανδημίας έχουμε πρόγραμμα να κάνουμε για πρώτη φορά ένα φεστιβάλ μπύρας, να οργανώσουμε μια «λευκή νύχτα» και παράλληλα προγραμματίζουμε εκδηλώσεις για όλες τις εποχές του χρόνου ώστε να μπορούμε να κρατάμε τον κόσμο «ζεστό» και κοντά στους επαγγελματίες.

*Όπως δημοσιεύτηκε στην έντυπη Delta press

Google News icon Ακολουθήστε το DELTA PRESS στο Google News και ενημερωθείτε για όλα όσα συμβαίνουν στη Δυτική πλευρά της Θεσσαλονίκης.