Δήμος Θεσσαλονίκης: Τέσσερα νέα οχήματα για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρίες
Με τέσσερα σύγχρονα οχήματα, κατάλληλα διαμορφωμένα ώστε να εξυπηρετούν άτομα με αναπηρίες, ενισχύεται ο στόλος του Δήμου Θεσσαλονίκης. Τα νέα οχήματα παραλήφθηκαν σήμερα (31/05), παρουσία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα και της Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής Ιωάννας Κοσμοπούλου.
«Όλοι οι πολίτες αντιμετωπίζονται με μια μεγάλη αγκαλιά από τον Δήμο Θεσσαλονίκης», είναι το μήνυμα που έστειλε ο κ. Ζέρβας, εξηγώντας ότι τα οχήματα αυτά θα διατεθούν για τις ανάγκες του προγράμματος μεταφοράς ατόμων με αναπηρίες του Δήμου Θεσσαλονίκης «Αινείας».
«Ο μεγάλος στόλος του Δήμου Θεσσαλονίκης εμπλουτίζεται με τέσσερα πολύτιμα οχήματα. Και είναι πολύτιμα, γιατί απευθύνονται σε συμπολίτες μας με αναπηρία, με προβλήματα κινητικότητας, με προβλήματα πρόσβασης. Η διαδικασία της προμήθειας ξεκίνησε πριν από χρόνια. Σήμερα επιτέλους ολοκληρώνεται και τέσσερα υπερσύγχρονα οχήματα βρίσκονται στη διάθεση των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης, ώστε να εξυπηρετούνται πολλοί ωφελούμενοι, πολλοί φορείς της πόλης», επεσήμανε ο κ. Ζέρβας.
Το πρόγραμμα «Αινείας» εξυπηρετεί καθημερινά και σε δύο βάρδιες κατοίκους του Δήμου Θεσσαλονίκης με κινητικά προβλήματα που μετακινούνται κυρίως για εργασιακούς και εκπαιδευτικούς ή για ιατρικούς ή και ψυχαγωγικούς λόγους. «Στόχος μας είναι να μην υπάρχει κανένας συμπολίτης μας που να μην έχει τη φροντίδα του Δήμου», υπογράμμισε ο κ. Ζέρβας.
Σύμφωνα με την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης Ιωάννα Κοσμοπούλου, η προμήθεια των τεσσάρων ειδικά διαμορφωμένων λεωφορείων, ύψους περίπου 240.000 ευρώ, χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ. «Μέχρι στιγμής οι άνθρωποι με αναπηρία που είχαν ανάγκη μετακίνησης εξυπηρετούνταν από μόνον ένα διαμορφωμένο όχημα που είχε τη δυνατότητα μεταφοράς αμαξιδίου κι ένα περιπατητικό. Τώρα έχουμε τέσσερα νέα οχήματα, που το καθένα μπορεί να μεταφέρει δύο αμαξίδια, κι έτσι θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε το πρόγραμμά μας», σημείωσε η κυρία Κοσμοπούλου, προσθέτοντας ότι αυτή τη στιγμή εξυπηρετούνται σε καθημερινή βάση περίπου 55 άτομα.
Δείτε ακόμη:
Δ. Θεσσαλονίκης: Πρωτόκολλο για αναβάθμιση ψηφιακών υπηρεσιών