Δ. Θεσσαλονίκη: Στους δρόμους της πόλης οι επόπτες γειτονιάς
Σε επιχειρησιακή λειτουργία έθεσε από σήμερα η Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης τον θεσμό του επόπτη της γειτονιάς, μία πρωτοβουλία που έχει ως στόχο την καλύτερη συνεργασία των δημοτικών υπηρεσιών με τους πολίτες και την έγκαιρη και πιο αποτελεσματική διαχείριση ζητημάτων που σχετίζονται με την καθαριότητα και τον δημόσιο χώρο.
Η πρεμιέρα του θεσμού έγινε παρουσία του Αντιδημάρχου Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Κλιματικής Προστασίας, Γιώργου Δημαρέλου, στο Καπάνι, όπου οι επόπτες διένειμαν στους επαγγελματίες της ιστορικής αγοράς φυλλάδιο με το οποίο τους ενημέρωσαν ότι οι επιχειρήσεις παραγωγής, επεξεργασίας, μεταποίησης και λιανικής πώλησης τροφίμων ότι είναι υποχρεωμένοι βάσει νόμου να συμβληθούν με πιστοποιημένη εταιρεία διαχείρισης ζωικών υποπροϊόντων, τα οποία απαγορεύεται να απορρίπτονται στους κάδους απορριμμάτων του Δήμου Θεσσαλονίκης. Η ενημέρωση αυτή έγινε προκειμένου να μπει μία τάξη στον τρόπο με τον οποίο απορρίπτονται αυτού του είδους τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στα ανακυκλώσιμα και να διασφαλιστεί η προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας.
Οι επόπτες γειτονιάς θα αποτελούν τα «μάτια» και τα «αφτιά» του Δήμου Θεσσαλονίκης σε όλες τις συνοικίες της πόλης, επιτηρώντας τον δημόσιο χώρο και καταγράφοντας προβλήματα και παράπονα των πολιτών. Για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του θεσμού, η πόλη χωρίστηκε σε 25 γειτονιές, εκ των οποίων η μία είναι η περιοχή της παλαιάς και της νέας παραλίας.
«Μία βασική προεκλογική μας δέσμευση γίνεται πράξη μέσα σε λίγους μήνες. Απευθύνω έκκληση στους πολίτες και τους επαγγελματίες να στηρίξουν τον θεσμό, έτσι ώστε όλοι μαζί να βελτιώσουμε την καθημερινότητα στη Θεσσαλονίκη. Η προσπάθεια συνεχίζεται για μια πόλη πιο καθαρή, πιο βιώσιμη, πιο λειτουργική, πιο προσβάσιμη», δήλωσε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.
«Σκοπός μας είναι να μπορούμε να έχουμε μία πολύ καλύτερη παρακολούθηση του τι συμβαίνει στους δρόμους της πόλης όχι μόνο στην καθαριότητα αλλά και στους υπόλοιπους τομείς, να υπάρχει μία συνεργασία μεταξύ υπηρεσιών και επιχειρήσεων για να μπορούμε να προλαμβάνουμε όσο το δυνατόν φαινόμενα που είναι δυσάρεστα στην καθημερινότητα», σημείωσε από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Κλιματικής Προστασίας και πρόσθεσε: «Πλέον θα γίνεται πιο οργανωμένα η εποπτεία, προκειμένου να μπορούμε να μαζεύουμε τα παράπονα, να τα προωθούμε στις αρμόδιες υπηρεσίες και να υπάρχει γρήγορη διεκπεραίωση».
Δείτε ακόμη:
Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου: Μία απέραντη γιορτή η Λευκή Νύχτα στο Ελευθέριο – Κορδελιό