Ερώτηση Καράογλου για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και τα χρονοδιαγράμματα
Ερώτηση στο αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για το αν τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα αναφορικά με τον προβλεπόμενο σχεδιασμό για την κατασκευή του Προαστιακού Σιδηρόδρομου κατέθεσε τη Δευτέρα 28/4 ο Βουλευτής Β Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας κ. Θεόδωρος Καράογλου.
Σε αυτήν διατυπώνει το ενδιαφέρον του για την πορεία του έργου, που θα προσφέρει όπως λέει πολύτιμες υπηρεσίες στους κατοίκους της Δυτικής Θεσσαλονίκης, τόσο εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος όσο και στους Δήμους Δέλτα και Χαλκηδόνος και καταθέτει την αγωνία του για το κατά πόσο ο σχεδιασμός προχωρά εντός των χρονικών ορίων που έχουν τεθεί. Μάλιστα, αναδεικνύει μια ενδιαφέρουσα πτυχή, αφού το έργο του Προαστιακού Σιδηρόδρομου, σύμφωνα με δημοσίευμα στη Voria.gr που υπογράφει ο δημοσιογράφος Τάσος Τασιούλας, φέρεται να επηρεάζεται σε σημαντικό βαθμό από τη σύνδεση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης με την έκτη προβλήτα του ΟΛΘ, καθώς «μοιράζονται» τον ίδιο προϋπολογισμό.
Απευθυνόμενος στον αρμόδιο Υπουργό ο κ. Καράογλου ζητά να ενημερωθεί πότε προβλέπεται να συμβασιοποιηθεί το έργο και να ξεκινήσει η κατασκευή του, πότε προβλέπεται να τεθεί σε λειτουργία ο Προαστιακός, αν η κατασκευή του επηρεάζεται χρονικά και χρηματοδοτικά από τη σύνδεση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης με την έκτη προβλήτα του ΟΛΘ και τέλος αν αυτά τα δυο έργα μπορούν να αποσυνδεθούν προκειμένου να επιταχυνθούν οι διαδικασίες που σχετίζονται με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο.
Στην ερώτησή του ο Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας επισημαίνει ότι ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος συμπληρώνει και δεν ανταγωνίζεται το Μετρό και σημειώνει ότι «η κατασκευή του Προαστιακού Σιδηρόδρομου αναμένεται να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες των κατοίκων της Δυτικής Θεσσαλονίκης στο σκέλος των μετακινήσεων, όπου σήμερα καταγράφεται σημαντικό έλλειμμα και να τους προσφέρει πολύτιμες “ανάσες” έως ότου προχωρήσει η σχεδιαζόμενη επέκταση του Μετρό προς αυτές τις περιοχές». Προσθέτει ότι «ιδιαίτερα θα συμβάλλει στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών στους Δήμους Δέλτα και Χαλκηδόνος, οι οποίοι εκ των πραγμάτων γνωρίζουν ότι οι επεκτάσεις του Μετρό δεν προβλέπεται να φτάσουν στις δικές τους περιοχές».
Όσον αφορά το σκέλος της κατασκευής, υπενθυμίζει ότι σύμφωνα με τους αρμόδιους το έργο δύναται να είναι έτοιμο εντός δυο χρόνων από την έναρξή της σύμβασής του, καθώς θα αξιοποιηθεί η εγκαταλελειμμένη σιδηροδρομική γραμμή. Σε άλλο σημείο εκφράζει τη βεβαιότητά του πως ο Προαστιακός θα αλλάξει το τοπίο και την ποιότητα των μετακινήσεων στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης, αφενός εξυπηρετώντας τους χιλιάδες πολίτες που κατευθύνονται καθημερινά προς τα ΚΤΕΛ, τη ΒΙΠΕΘ, το ΔΙΠΑΕ και την Βιομηχανική Ζώνη Καλοχωρίου και αφετέρου τις μελλοντικές ανάγκες του κέντρου Logistics στο πρώτη στρατόπεδο Γκόνου.