DELTA PRESS

Η κριτική του Σωτήρη Κουβέλα για το βάθος του Μετρό και τις επεκτάσεις

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό Ν.Κουρέτας (2Α) και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΗΕΜΑ Α.Ε C.Bianco υπογράφουν την σύμβαση «Λειτουργία - Συντήρηση του ∆ικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης», Σταθμός Αγία Σοφία, Θεσσαλονίκη, Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΧΗΡΑΣ

Ο πρώην δήμαρχος και υπουργός Σωτήρης Κουβέλας με ανάρτησή του ασκεί κριτική στον τρόπο που εκτελέστηκε το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης και ειδικότερα για το βάθος στο οποίο κατασκευάστηκαν οι σήραγγες καθώς το συνδέει με τις επεκτάσεις και αν είναι εφικτό να γίνουν οι επεκτάσεις με τον ίδιο τρόπο.

Όπως αναφέρει αναλυτικά:

«Το ΜΕΤΡΟ είναι ωραίο, μοντέρνο, πάνω στην αρχική χάραξη.

Όμως το κατέβασαν στα «τάρταρα», μέχρι και 40 μέτρα βάθος, πολλαπλασιάζοντας το κόστος.

Το μεγάλο βάθος αποτρέπει ηλικιωμένους, άτομα με ειδικές ανάγκες, μικρά παιδιά. Αυξάνει υπερβολικά τον χρόνο από την είσοδο μέχρι την έξοδο.

Το πείσμα εκείνων που το άρχισαν και η αποφασιστικότητα αυτών που το τελείωσαν, νίκησαν τελικά όσους το πολέμησαν και τους άπραγους. Σ’ ένα τεσακονταετή πόλεμο.

Τι  θέλουμε, ν’ ακούσουμε από Κυβέρνηση και κόμματα στη ΔΕΘ:

Η Θεσσαλονίκη έχει μεγάλη ανάγκη και δικαίωμα για επέκταση του ΜΕΤΡΟ. Αλλά όχι στα μεγάλα βάθη που οδηγούν σε δυσβάστακτα κοστολόγια και πρακτικά σε ματαίωση, γι’ αυτούς που το ξεκινούν. Αφού δεν θα το ιδούν να τελειώνει.

Προσωπικά, δεν έχω παράπονο, αφού άντεξα τα 40 χρόνια για την πρώτη γραμμή, διπλάσια από την Ιλιάδα και την Οδύσσια μαζί ! !»

Ακολουθήστε το DELTA PRESS στο Google News και ενημερωθείτε για όλα όσα συμβαίνουν στη Δυτική πλευρά της Θεσσαλονίκης.
Exit mobile version